Dit is een handleiding voor het
online reserveren formulier. Hieronder zal stap voor stap toegelicht worden hoe u reserveert via dit formulier.
Stap 1: Kies uw services
Vul hier uw gewenste services in. Enkel getallen zijn een geldige invoer. In ons voorbeeld kiezen we voor
1x Wassen, knippen, drogen. De tijdsduur hiervan is ongeveer 30 minuten. Pas wanneer er minimaal 1 service is ingevuld, is het mogelijk om naar
Stap 2 te gaan (rechtsonder). Zie afbeelding:
Stap 2: Selecteer een datum en tijd
In het volgende venster kunt u zelf een datum en tijd uitkiezen die nog vrij is. We zien in onderstaande afbeelding dat op dinsdag de tijd van 17:00 uur tot 18:00 uur al bezet is. De totale tijd van de gekozen services in ons voorbeeld bedraagt 30 minuten. De laatst mogelijke optie om op deze dag nog in te kunnen plannen is dus van 16:30 uur tot 17:00 uur. Zie afbeelding:
Wanneer u met uw muisaanwijzer over de groene velden zweeft ziet u of de tijd waar u overheen gaat mogelijk is aan het groene vinkje. Als de tijd niet mogelijk is, dan ziet u een rood kruisje. Ook ziet u in dit witte blok de begintijd en eindtijd van uw gekozen services op dat moment.
Overzicht
Wél mogelijk
Niet mogelijk
Het volledige witte blok moet in het groene veld vallen!
Tip: een datum en tijd kiezen op een computer met muisaanwijzer is eenvoudiger dan via een touchscreen apparaat zoals een mobiel of tablet.
Leg de datum en tijd vast door erop te klikken. Hierna kunt u door naar
Stap 3. Lukt het niet om naar Stap 3 te gaan? Dan is de gekozen datum en tijd niet mogelijk. Kies dan a.u.b. een andere datum en tijd.
Stap 3: Vul uw gegevens in
De laatste stap van het reserveren is het invullen van een aantal persoonlijke gegevens waarmee wij u kunnen bereiken om de afspraak te bevestigen. De velden die in het rode vierkant aangegeven zijn, zijn verplicht.
Klik vervolgens op de knop
Verzenden rechtsonder in het scherm. Als alles juist is ingevuld en het formulier verzonden is, zal het formulier leeg gemaakt worden en krijgt u de volgende melding te zien onderin:
Let op: pas wanneer de groene melding onder in beeld komt, is de afspraak gemaakt. Krijg je deze groene balk niet dan is er iets mis gegaan en is de afspraak
niet ingepland. Neem in dat geval contact met ons op per telefoon of e-mail.